vrijdag 5 februari 2016

Het niet meer zien zitten op je werk

Ben jij ongelukkig op je werk ? En heb je geen zin in je werk meer ? Super frustrerend: je manager en jij zitten niet op één lijn. Vind jij je werk niet leuk door een irritante baas, vervelende werkzaamheden of een bore of burn-out? Let dan even goed op wat de wetenschap nog meer vertelt.


Je riskeert met niet jezelf zijn op het werk hartkloppingen, hoge bloeddruk, overspannen spieren,.

Wees niet bang om je tekortkomingen te laten zien. Daar zit een echtheid in die veel meer gewaardeerd wordt dan altijd maar diezelfde . Zit u voordurend te piekeren? Burn-out heeft minder te maken met te veel werk dan met de manier waarop je werkt.


Helder denken lukt niet meer , waardoor je geen oplossingen meer vindt voor problemen. Als iets niet meteen lukt, kun je jezelf zien als een mislukkeling, maar ook als een doorzetter. Ik ga discussies niet meer aan, kom niet meer voor mezelf op en ben ultiem snel geïrriteerd. Heb je al eens met je bazin gesproken over wat je dwars zit ?

Kijk op welk van de vijf stressniveaus jij zit en wat je er tegen kunt doen. Een manager moet het zien aankomen als je het werk niet meer. Ik moet accepteren dat sommigen niet zitten te wachten op goed bedoelt advies. De Vlucht in plaats van de burnout onder ogen te zien.


De laatste jaar kreeg hij steeds meer werk op zijn bordje. Met de technologie die de grens tussen werk en privé doet vervagen blijft ook. Het werk is ook niet echt wat je gehoopt had.


Ze blijven meestal op hun plaats zitten voor de zekerheid of het geld. Ik dacht altijd: om je doel te bereiken moet je hard werken , Daan…. Uiteindelijk was dat het keerpunt in mijn proces en achteraf kan ik zien dat. Hier zit nog steeds de harde werker in mij die zich enthousiast vastbijt in . Wat zijn de signalen dat je dicht bij een burn-out zit ? Meestal zien we ook dat ze te weinig autonomie hadden in hun job.


Als een ander alles voor je beslist, is het werk niet meer leuk. Mocht je het absoluut niet zien zitten , kan je natuurlijk veranderen van werk , maar dat is volgens mij het allerlaatste redmiddel. Ik merkte hoe het werk me leegzoog.


Ik vond het niet leuk meer en ik ging niet met plezier naar mijn werk. Dat veranderde echter toen ik er zelf voor koos om het .

Ze raakt zichzelf volledig kwijt: ze weet niet meer wat ze wil en wat ze voelt. Maar ze vindt dit werk vreselijk en ze sleept zich naar haar werk. Loes begint er anders uit te zien. Men kan het eigenlijk om heel wat redenen even niet meer zien zitten : een vriend. Vastlopen: Velen lopen vast in hun leven, in hun werk , in hun relatie, in hun gezin en.


Je voelt je niet meer 1 op je gemak waardoor je je een beetje ingetogen gaat gedragen. Het kan voelen alsof je op een dood spoor zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts