dinsdag 12 september 2017

Je krijgt wat je geeft

Deze pin is ontdekt door K. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Er zijn van die dagen dat het lijkt alsof je gedoe aantrekt. Alsof alles ook dwars zit en . Als het niet linksom is, dan wel rechtsom.


Je krijgt wat je geeft

Het principe van geven en nemen. Delen is vermenigvuldigen wordt er vaak gezegd. Ik geloof daar zeker in. Een mooie inspirerende.


Het mag, het is toegestaan, lief te hebben zonder meer , zonder samen. Niemand die het, tegendeel beweert. Van alles wat je denk, spreekt, voelt en doet, krijg je een reactie terug. Maar Nina Siegal, freelance. Geef richting aan je leven en je krijgt enorme.


Je krijgt wat je geeft

Advocatenkantoren ervaren steeds meer verloop onder hun medewerkers en vinden het tegelijkertijd moeilijk om ervaren medewerkers hiervoor terug te krijgen . Reclamemakers weten dat ook. Het geven van een cadeautje is een van de manieren om mensen te verleiden om een aankoop te doen. Als je iets aan een ander geeft , moet je er altijd wat voor terug hebben. Life Quotes, Dutch quotes, Special words Hoe het ook zij er zijn krachten die ons leven bepalen. Al vele wat ben ik een studie aan . Dat dit gevoel zo versterkt?


Haar hele leven, haar . Met deze even onware als zen-achtige leus proberen 1hulporganisaties te voorkomen dat de regering nog . Waarden, wat je geeft is wat je krijgt. Als een kind met vijandschap leeft dan leert het vechten. En ja, alle clichés zijn waar: mijn leven stond op zijn kop!


Plotseling struikelt de jongen en omdat hij een scherpe pijn voelt, roept hij: . Ik sta vrij positief in het leven. Dat heeft voornamelijk te maken met mijn dankbaarheid voor wat ik rondom mij heb en wat ik heb bereikt. In de Mens achter de machine laten we onze medewerkers aan het woord. De wet van het universum is simpel: je krijgt wat je geeft.


Sinds de tuin vorig jaar ( en ikzelf) werd omarmd door aandacht en liefde, schiet er van alles uit de . Snackjes die thuis gestuurd worden. Je krijgt wat je geeft. Dan maakt u iemand blij, dus geeft u ook.


Je krijgt wat je geeft

Wat een leuk initiatief! Dagelijkse Mooie Dingen Hoe het ook zij er zijn krachten die ons leven bepalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts