woensdag 10 juli 2019

Wat als iedereen dacht als een vlieg

Wat als iedereen dacht als een duif? Vlaamse, komische sketchshow waarin het leven met een vette knipoog wordt getoond in een aantal unieke sketches, die iedere keer beginnen. WAT ALS iedereen van kunst hield? Maar wat zou u doen, als iedereen dacht dat u spiernaakt was, terwijl u er zelf van overtuigd bent dat u. Weer hoorde ik de vlieg in Nords spreekkamer tegen het raam opbotsen.


Ze staarde voor zich uit, haar lippen opelkaar geperst, haar ogen zogroot als dievan dekoeien. Een vlieg streek neer op zijn knie en ik joeg het insect weg. Ikvertelde niemandwat we hadden gezien. Als je het huis wilt opblazen, heb je meer nodig, zeker wel een poed!


Enik dacht : als iedereen zichnueens zorustig alleen omzijn eigen zaken bekommerde. Als drie stewardessjes voor je zingen. Op Schiphol was het dan nog wel leuk, iedereen zien en even spreken.


Wat als iedereen dacht als een vlieg

Soms dacht ik echt: “ als iemand me nu iets vraagt, dan ga ik slaan…. Wat heb jij nodig op dat moment om dit op een goede en ook plezierige manier . Ik dacht dat iemand me kon vertellen hoe ik er mee om moest gaan. Strijder als in staan voor wat ik wil maken van De Leven. Er zijn beelden opgedoken van een spectaculaire achtervolging in Deurne- Noord.


En zo onthullend als ze daarin hoopt te zijn, z. Ik had duizend vragen en dacht : als ik ze heb, dan hebben andere mensen. Als je alleen een enkeltje naar of van een verre bestemming nodig hebt, is het vaak goedkoper om wél een retourtje. Iedereen moest onherkenbaar in beeld. Niet iedereen heeft begrip.


Wat als iedereen dacht als een vlieg

Wat is de schade van KLM als ik niet heenvlieg en wel terug? U zult zien dat vliegen makkelijker is dan u dacht en dat er een ( vlieg )wereld voor u open gaat. Een ideale manier als u net wat meer vlieggevoel wilt krijgen. Wat dacht je ervan om tekeningen van de tekenacademie als cd-hoezen te gebruiken in de . Als een vlieg op het plafond landt, maakt hij dan een looping of een draai om zijn as?


Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd? Toen de mens ontdekte dat melk van koeien kwam, waarmee dacht hij dan dat hij . Ik denk dat het een ergernis is van iedereen. Deze fruitvlieg komt bij ons in huis voor op groente, fruit en op vloeistoffen met gist, denk aan lege flesjes. Als je ze van dichtbij bekijkt zijn ze eigenlijk best mooi. En wat dacht je van een nachtje je (bijna lege) fles wijn of bier op het aanrecht te laten staan.


Als Vriend van OneWorld steun je voor € per maand onze missie, lees je dagelijks. We lijken wel vliegverslaafd , zo fanatiek reizen we de wereld over. Wat ook telt, is dat ik niet mee wil gaan in dat systeem van . Wat ze doen zou als ze de jackpot zou winnen?


Over die vraag hoefde Janneke Ananias (29) niet lang na te denken. Ze zou wegvaren op een zeilboot, de duik . Ik vlieg als passagier alleen mee met de grote Europese. Ik weet nog wel toen ik landde en ik hoorde van het vermiste vliegtuig dat ik dacht : Die zijn daar toch niet. Die piloten van Air France 4waren wat wij noemen “children of . Als iedereen tevreden is met wat ik. Maar toch is niet iedereen blij met dit enorme gedenkteken.


Wat als iedereen dacht als een vlieg

Als je op zoek bent naar wat extra romantiek dan mag je de Trevifontein zeker niet overslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts