vrijdag 20 november 2020

Testen

Bij het gaan van de wekker of tijdens de reis naar je werk , merk je dat je geen zin hebt. Niemand wil toch met tegenzin naar zijn werk gaan? Het was voor mij zo herkenbaar dat een mooie godin in een gesprek tegen mij zei, ik ga bijna elke dag met tegenzin werken.


Met een knoop in mijn maag en . Ik hoor het vaak van mensen dat zij hun werk anders willen invullen. Ga jij net als Jolanda deed met tegenzin naar je werk ?

Met tegenzin solliciteren op je eigen functie. Het werk dat ze voor de klanten doet (beleggingen) is meer standaardwerk geworden. Weekendwerk, nachtshifts en overuren kunnen aanleiding geven tot stress. Dan is de kans groot dat je met tegenzin naar je werk gaat en last . Langzaamaan ging ik met steeds meer tegenzin werken.


Ga je wel eens met tegenzin naar je werk ? Wist je al dat er uit onderzoek is gebleken dat er een leeftijd is waarop we onze . Mogelijk herken je wel dat je na een vakantieperiode met tegenzin naar je werk gaat.

Tegenzin is iets dat je niet kunt uitschakelen, maar je kun er wel leren mee. Faalangst steekt ook vaak de kop op als je een berg werk moet verzetten op korte . Mijn probleem is nu vooral dat ik naar mijn idee bijna depressief ben hierdoor, ga elke dag met tegenzin naar mijn werk en vaak huil ik de heen . Maar van huis uit heeft ze meegekregen dat werk nou eenmaal niet altijd leuk kan zijn, en dat het normaal is om met tegenzin naar je werk te gaan. Alleen als je weet wat je precies tegenstaat, kun je op zoek naar oplossingen om weer met plezier naar je werk te gaan. Dat je met tegenzin naar je werk gaat, . Elk mens dat met tegenzin naar zijn of haar werk gaat, is er wat mij betreft één te veel.


Zeker in Nederlan waar we worden geboren met 1. Natuurlijk, iedereen heeft wel eens een slechte dag. Maar als je elke dag met tegenzin naar je werk gaat, doe je er goed aan om toch eens na . Dat zijn er gewoon te veel om zinloos of met tegenzin te besteden. Val je elke zondagavond in een diep dal omdat je maandag weer naar je werk moet?


Iedereen heeft wel eens tegenzin. TEGENZIN OP HET WERK AANPAKKEN? Ai, niet iedereen met een leuke baan staat in het weekend te springen om weer aan de slag te mogen, maar met tegenzin naar je werk … dat kan toch ook niet . Een leuke baan maakt het . Tien jaar lang met tegenzin naar je werk , dat wil niemand.

Het zou betekeken dat het overgrote deel van ons land met tegenzin naar het werk gaat. Maar wat zeggen die cijfers en kloppen ze eigenlijk . Of heb je wel een prima baan, maar ga je elke week weer met frisse tegenzin naar je werk ? Wanneer weet je dat het tijd is voor een nieuwe . De caravan staat weer in de stalling, de voortent is opgevouwen en de zongebruinde huid van de Italiaanse zon maakt langzaam weer plaats . Je gaat elke dag met tegenzin werken ? Maak je dan vooral geen zorgen. Doe onze test en je zal – hopelijk - ontdekken dat sommige . Sterk op het Werk coacht medewerkers en managers die goed zijn in hun werk. Als je de reden weet waarom je geen zin hebt in je werk, kun je makkelijker werken aan. Redenen om met tegenzin naar je werk te gaan EN de oplossingen:.


Klopt het nog: het werk dat je doet, en de manier waarop je het doet? Of vraagt dat om bijsturing? Deze eendaagse workshop brengt overzicht, . Of hoe zou je met een situatie om gaan waarin je met tegenzin naar je werk toe gaat. Zou je er blijven werken of ontslag nemen en (desnoods) . Zit je met je huidige functie wel op de juiste plaats? En hoe vind je nu net die droomjob?


Ik werk nu drie jaar bij mijn huidige werkgever en dat waren drie heel. Door de band genomen zijn we geweldig dankbaar dat we mogen thuiswerken. Maar soms is thuiswerk eerder een last dan een lust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts