dinsdag 12 april 2016

Diploma uitreiking uva geschiedenis

Wanneer vraag je een diploma aan? Je kunt je diploma aanvragen in de maand waarin je je. Afstuderen is een mooie prestatie. Als je om bepaalde redenen niet aan de uitreiking kunt deelnemen, maak dan een afspraak met de onderwijsbalie over het ophalen van je diploma.


Ik heb mijn scriptie ingelever kan ik nu mijn diploma aanvragen? Hoe en wanneer ontvang ik informatie over mijn diploma - uitreiking ? Als je op het afstudeerformulier hebt aangegeven dat je aanwezig wilt zijn bij de diploma - uitreiking ontvang je een à twee weken van te voren per e-mail . In het onderstaande schema diploma - uitreikingen vind je de data waarop diploma - uitreikingen gepland staan. Houd er rekening mee dat je je diploma vóór een . Per studiejaar organiseert de rechtenfaculteit verschillende diploma - uitreikingen.


Bekijk de data die al bekend zijn. In SIS kun je online een Bachelor-, Master-, propedeuse- of doctoraaldiploma aanvragen. De eerstvolgende diploma - uitreiking Religiewetenschappen en Hermetische Filosofie voor bachelor- en de masterstudenten is op maandag . Ben je niet in de gelegenheid om naar de diploma uitreiking te komen? Op haar site geeft de UvA tien redenen waarom aspirantstudenten naar deze. Ik had me voor twee studies ingeschreven: geschiedenis en filosofie.


De bachelorstudenten van ASW die vorig jaar zijn afgestudeer hadden in de Geertekerk hun diplomauitreiking ! Algemene sociale wetenschappen - UvA. Utrecht en van deze bijzondere . Op de diploma - uitreiking dit jaar vertelde hij dat hij op de reservelijst stond: plaats 27. De hoop om toch nog geselecteerd te worden was wel . Geschiedenis (Sergei Podbalotov).


Diploma uitreiking ( Olga Ovechkina). Afgestudeerd slavist van de UvA , woont en . Beide ministers zullen bij een diploma - uitreiking aanwezig zijn en de. Gefeliciteerd met je diploma!


In dit programma wordt . Geesteswetenschappen (42).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts