donderdag 29 december 2016

Sco iran

Sco iran

Snel én goed Spaans leren spreken! De lessen worden gegeven in Alkmaar ( Centrum en Daalmeer), Heerhugowaard en Krommenie door gediplomeerde . Dus graag op een Snelle, Makkelijke Leuke manier leer jij Spaans spreken. Beleef het leven in Spanje en luister goed. Jij praat heel goed Spaans. Ya me siento mucho mejor.


Sco iran

Ik voel me al stukken beter. Quiero mucho más arroz en mi plato. Ik wil veel meer rijst op mijn bord. Gratis Spaans Leren: Clase - Bien y Bueno - Un Minuto Español:. Leg een Spaans leesboekje naast de wc.


Of misschien heb je wel een rekje met tijdschriften, een mand of een kastje waar je het boekje goed . Allemaal redenen om Spaans binnen Europese talen en culturen te gaan studeren. Dat is een goede keuze, want inmiddels spreken bijna een . Met deze cursus leer je in korte tijd Spaans en verkrijg je de vaardigheden om je goed in de taal uit te kunnen drukken. De cursus bestaat uit intensieve . Bij Vamos leer je in korte tijd goed en zelfverzekerd Spaans te praten!


Sco iran

De uitspraak van het Spaans wijkt in de volgende gevallen af van het Nederlands:.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts