dinsdag 28 maart 2017

Vertalen nederlands spaans

Een must-see dus voor een . Moet ik speciaal voor jou dan het Russisch weg-editten zodat ze dat niet kan . Verras je lief met een van deze maar liefst vijftig vertalingen. Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Maar het kan zijn dat wij een taal vergeten zijn.


I Love You Ketting - Zilver kleurig - I love you in 1verschillende talen geprojecteerd.

Ik hou van jou vertaling pools Handige woorden en zinnen - Talennet Pools. Hoe leuk is het dat je dat nu ook in 1verschillende talen kunt doen? Van hier tot Tokyo, de taal van de liefde spreken we allemaal en overal. Alleen klinkt het anders.


Marathi - Me tula prem karto. Marokkaans - Ana moajaba bik. Like en abonneer op ons kanaal en volg ons op insta : girly. Dit zijn er al een heleboel. This video is unavailable.

De liefdeswensen in 1verschillende talen zullen je muur doen oplichten . Of je nu probeert om indruk te maken op een speciaal iemand op Valentijnsdag of compleet van de versiertoer. Ontdek hier hoe de taal van de liefde en ik hou van jou klinkt in alle talen. Bekijk het ik hou In het Russisch zeg je ik hou van jou als je zegt Ya Vas Lyublyu. Leer hoe je zegt ik hou van jou in andere talen zodat je indruk kan maken op jouw aanbedene op Valentijnsdag of het hele jaar door! Een klein gebaar met een hele grote betekenis.


Richt een lampje of lichtje naar het midden van de . Vandaag is het Valentijnsdag. Heb je een geliefde in het buitenland? Helemaal als je het zegt in een andere taal. Omdat mijn oren in de afgelopen jaren aan meerdere talen gewend geraakt waren, nam ik ook het Nederlands snel op.


Afrikaans: Ek hou van jou. Met deze unieke ketting vertel je in 1verschillende talen , ik hou van jou ! De ketting heeft een elegante en luxe uitstraling met een geheime boodschap. Romantiek in een romantische talen. Hier zijn de liefdesuitdrukkingen in alle talen van over de gehele wereld beschreven.


Deze bedelketting heeft een geheime boodschap, binnenin zul je zien dat I Love You in 1verschillende talen geschreven is! Door een licht door het glas te .

Belarusian - Ya tabe kahayu. Deze pin is ontdekt door janet van wijk. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Zeg I love you in 1talen aan uw liefde! Dit is een voorbeeld van typografie kunststijl voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts