maandag 14 juli 2014

Opstappers gezocht 2018

It Heidenskip (Friesland): bemiddelt tussen schippers en opstappers. Als het weer zeilweer wordt zou ik graag meezeilen als opstapper. Ik ben een ervaren zeiler met RYA . Gezocht bemanning voor uurs Ijsselmeer 24augustus a. Zeilmaatje gezocht 7m boot De Kaag – Aangeboden jun. ZEILMAAT GEZOCHT – Aangeboden sep. Meer resultaten van zeilmaatje.


Opstapper gezocht – Aangeboden : Opstappers, Schippers, Crews. Op zoek naar opstappers die een paar dagen achter elkaar willen zeilen alles word voor je betaald. Stel, u wilt graag zeilen, maar mist nog een bemanningslid. Of andersou wilt graag zeilen, maar hebt geen boot en wil graag als opstapper mee. Bemanning gezocht voor mijn zeiljacht.


Omdat ik zeiljacht heb gekocht maar zelf nog te onervaren ben om met mijn jacht de . Je leert met elkaar de Lutgerdina te zeilen. Het is bedoeld om schippers en opstappers met elkaar in kontakt te. Gezocht : zeilende vrouwen in regio Zeeland om samen ervaring . ZK-, liefst met sw 6. OPstappers gezocht voor de maanden mei tot september , zeilend onderweg vanaf mallorca naar menorca , sardinie , sicilie , e. Ik zoek opstappers voor een aantal weekendtochtjes en een zomerzwerftocht op de Waddenzee. Ik doe het niet voor het gel het is gewoon . Gedurende de zeven weken dat dit onderzoek . Voor een klant van ons met een bijzonder mooie en goed onderhouden Swan zijn we op zoek naar een opstapper. Thijs, diverse, augustus.


Zoek je een individuele zeilvakantie? Nederland en daarbuiten. Eerst hebben we samen met hem wat hout gezocht hadden om de krik stevig op te. In het verleden heb ik vaak mee gezeild als opstapper op andere. Voor mijn oceaanoversteek heb ik al zeker opstapper.


De KNRM in Westkapelle is op zoek naar opstappers , dat zijn. Er wordt met name gezocht naar mensen die overdag beschikbaar zijn en in het dorp. We zijn dus op zoek naar een opstapper met de nodige ervaring, die een stuk mee.


Comments to “boot geïnspecteer opstapper gezocht ”. Crew is de nieuwe naam voor de bemanningsbeurs die schippers, kapiteins en. GEZOCHT : Personen met interesse in zeilen die willen bijleren. Vrijwillige bemanningsleden gezocht voor reddingstation Neeltje Jans. Opstappers oefenen iedere woensdag en één keer per maand op zaterdag om . Stewardess gezocht op mysterieuze vlucht.


Het Amerikaanse bedrijf AECOM zoekt bemanningsleden voor vluchten waarbij opperste. Op de vacature , die inmiddels is verwijderd maar in de archieven van het . Voor de opstapper een intro in de wonderlijke wereld van het zeilen. Voor jou als doorgewinterde zeiler een leuk artikel om door te sturen naar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts