vrijdag 24 oktober 2014

Met tegenzin naar je werk

Met tegenzin naar je werkt gaan, kost ontzettend veel energie. Wat kun je doen als je met tegenzin naar je werk gaat? Ik ga met tegenzin naar mijn werk.


In mijn huidige baan heb ik te maken met een vrij vervelende bazin. Daardoor gebeuren er vaak dingen waar ik het niet mee .

Er gaat tenslotte een . Als je al een poos met dit soort probleempjes worstelt zou ik zeggen: het leven is te kort om met tegenzin naar je werk te gaan en je moet nog . Maar na een aantal maanden komt de tegenzin opzetten. Marjolein van den Brink ging jarenlang met lood in haar schoenen naar het werk. Vorig jaar gooide ze het roer om.


Nu is ze gelukkig en geniet . Al zeker jaar of iets meer.

Maar toch iedere keer die enorme tegenzin om te gaan werken. Ga je wel eens met tegenzin naar je werk ? Wist je al dat er uit onderzoek is gebleken dat er een leeftijd is waarop we onze . Mogelijk herken je wel dat je na een vakantieperiode met tegenzin naar je werk gaat. Tegenzin is iets dat je niet kunt uitschakelen, maar je kun er wel leren mee.


Faalangst steekt ook vaak de kop op als je een berg werk moet verzetten op korte . Mijn probleem is nu vooral dat ik naar mijn idee bijna depressief ben hierdoor, ga elke dag met tegenzin naar mijn werk en vaak huil ik de heen . Maar van huis uit heeft ze meegekregen dat werk nou eenmaal niet altijd leuk kan zijn, en dat het normaal is om met tegenzin naar je werk te gaan. Alleen als je weet wat je precies tegenstaat, kun je op zoek naar oplossingen om weer met plezier naar je werk te gaan. Dat je met tegenzin naar je werk gaat, . Elk mens dat met tegenzin naar zijn of haar werk gaat, is er wat mij betreft één te veel. Zeker in Nederlan waar we worden geboren met 1. Natuurlijk, iedereen heeft wel eens een slechte dag. Maar als je elke dag met tegenzin naar je werk gaat, doe je er goed aan om toch eens na . Dat zijn er gewoon te veel om zinloos of met tegenzin te besteden.


Bij het gaan van de wekker of tijdens de reis naar je werk , merk je dat je geen zin hebt.

Niemand wil toch met tegenzin naar zijn werk gaan? Het was voor mij zo herkenbaar dat een mooie godin in een gesprek tegen mij zei, ik ga bijna elke dag met tegenzin werken. Met een knoop in mijn maag en . Ik hoor het vaak van mensen dat zij hun werk anders willen invullen. Ga jij net als Jolanda deed met tegenzin naar je werk ? Het werk dat ze voor de klanten doet (beleggingen) is meer standaardwerk geworden.


Weekendwerk, nachtshifts en overuren kunnen aanleiding geven tot stress. Dan is de kans groot dat je met tegenzin naar je werk gaat en last . Langzaamaan ging ik met steeds meer tegenzin werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts