donderdag 25 december 2014

Citrix receiver ugent

Citrix receiver ugent

Citrix installeren voor eerste gebruik. Verbinding maken met UGentNet. Ondersteuning aan gebruikers van eHR-toepassingen op Apollo : Contacteer apollo. Een aantal ICT-faciliteiten van UGent kunt u enkel gebruiken vanaf computers. UGent (via uw eigen internetprovider) toegang krijgen tot UGentNet.


Volg ons en blijf op de hoogte van het UGent ICT-nieuws, van incidentmeldingen. Met vriendelijke groeten - Best regards. Connecting to UGentNet. JavaScript is required.


This is a troubleshooting guide for the error Cannot Complete Your Request when launching an app or desktop. EndNote Citation Manager (daar heeft de UGent immers een licentie voor). Ook weet ik dat ze op Ugent ( waar ze studeerd) vpn nodig heeft. Van tijd tot tijd gebruik ik wel eens Athena van de UGent.


Toen ik vorig jaar mijn IR- receiver ontving heb ik Raspbmc op mijn Raspberry Pi . Dia gebruik van de IT-voorzieningen van UGent , de elektronische. Dit inlogportaal is voor de standaard kantoorwerkzaamheden van Rijkswaterstaat. Na het inloggen werk je op een vergelijkbare werkomgeving als op een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts