maandag 15 december 2014

Zes goes reparatiestatus

Via internet kunnen onze daartoe geautoriseerde relaties ( detailhandelsbedrijven importeurs leveranciers) uur per dag de status van een . Pearyweg 44GT Goes. Industrieterrein de Poel (gratis parkeren!) Email: info@ zes -shop. Is de fabrieksgarantie afgelopen en wilt u toch uw product laten repareren? Vooraf informeren we u wat de reparatie gaat kosten.


Volg uw reparatiestatus zelf via . Selecteer het merk waar u een home service reparatie opdracht voor wilt aanmaken. Powered by © ZIR Online - Zes Goes B. Media Markt neemt reparatiebedrijf Zes in Goes over. Bedrijfsfilm in opdracht van LMG Productie Vladdie. VB Goes Verpak het product samen met de aankoopbon en voeg een uitgebreide beschrijving van het defect toe.


Hoe volg ik een reparatie? Ik wacht op het moment op een bericht over de reparatiestatus. Waar vind ik mijn reparatiestatus (link)? Op November ben ik naar de shop in Goes.


Deze is sinds zes dagen gereed volgens de reparatiestatus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts