maandag 6 februari 2017

Jezelf graag zien

Mensen zien altijd datgene aan jou wat jij in jezelf ziet. Als het goed gaat willen we graag dat het altijd zo blijft, maar dat is niet zo. Ik heb een vraag voor jou: als jij helemaal gelukkig zou zijn met jezelf , als je jezelf 1 graag zou zien , … zou jij dan doen wat je nu soms . Leer in deze workshop hoe je van jezelf kunt houden, op een praktische en daadwerkelijke manier!


Van jezelf houden is luisteren naar je Innerlijk Kind. Leer jezelf behandelen zoals een liefhebbende ouder met zijn kind zou doen.

Ik wil graag met je delen hoe belangrijk het is om van jezelf te leren. Je kunt het zien als uitgangspunt om een beter persoon te worden, om verder te groeien. Jelle maakt een leuker leven graag zo simpel mogelijk.


Je hoort het vaak zeggen, en ook ik zeg het regelmatig. Niet van jezelf houden kan echter zeer veel schade aanrichten. Hoe begin je daar dan aan?


Het probleem is dat mensen die zichzelf niet graag zien , te ver gaan in de . Het is heel belangrijk dat je dat weet. Er is niets egoïstisch aan jezelf leuk vinden, mooi vinden, trots zijn op jezelf.

Jezelf graag zien is altijd oké. Je zegt tegen je partner dat je graag op je wang wil worden gestreeld. Als je je zelfwaarde laat afhangen van de wereld rondom jou, dan zal je er nooit in slagen om jezelf graag te zien.


Je laat dan je leven bepalen door anderen en . Mogen zijn zoals je bent, kan zo deugd doen. Moet dat persé van een ander komen? In welke mate zie jij jezelf graag ? Geef je jezelf vaak op je kop? Kijk eens hoe jij je laat beïnvloeden, hoe streng . Ik schrijf altijd vanuit mijn eigen ervaring, want hoe kan ik iets anders . Lees in deze blog hoe dit komt.


Je hoeft waarschijnlijk niet eens lang te kijken om te zien dat het een rode draad in je . Ik zat laatst – werkgerelateerd – in een groepje van mensen met uiteenlopende achtergron aan wie er gevraagd werd . Mijn jeugd was eenzaam. Ik miste de onvoorwaardelijke liefde die je van thuis meekrijgt. Een echte thuis heb ik nooit gehad.


Met mijn moeder heb ik nooit een . Ouderzonden, het is de laatste weken overal aanwezig op mamablogs. Ook dat is gene makkelijken .

Alleen zullen sommige dat niet graag horen. Iedereen ondervindt weleens tegenslagen in zijn leven: . Maar: je bent het waard! Vind een andere Workshop via . Deze Workshop is offline. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest.


Tag: ondanks de narcist jezelf graag zien. Je hoeft niet op dieet, je hoeft enkel jezelf graag te zien … Probeerde je al talloze keren af te vallen zonder langdurig succes en frustreert jou . Ze leerde dit van mijn overgrootmoeder, een vrouw .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts