woensdag 12 april 2017

Werkblad jou jouw

Mevrouw Van Appel Mag Jouw Slaapzak Uit Nederland Pikken. Graag deel ik er jou een aantal effectieve ezelsbruggetjes. Ik nodig je uit om jouw acroniemen, ezelsbruggetjes onderaan in het reactieveld te . Een ezelsbruggetje daarbij kan zijn: vervang jouw door van jou.


Ezelsbruggetjes zijn slimme trucjes om moeilijke stof te onthouden. Wat is jouw allerbeste ezelsbruggetje ?

Dit ezelsbruggetje komt van S. Schrijf prettig leesbare zinnen en je lezer kiest sneller voor jou. Verbeter je webteksten ingrijpend met dit ezelsbruggetje. Ik geloof dat ik zelf wel in de categorie wollige schrijvers val, dus ik ga jouw ezelsbruggetje zeker . Die geeft namelijk aan dat iets van jou is: jouw fiets bijvoorbeeld.


Als je dat lastig vindt, hebben we. Nou ja, niet voor jou natuurlijk, maar wel voor jouw zus. Zo niet, dan heb ik voor jou (persoon, dus zonder w) nog een ezelsbruggetje om . Even geleden schreef ik een blog met de titel Jouw verhaal.

Met behulp van een simpel ezelsbruggetje twijfel je nooit meer. Klinkt dat vreemd en klinkt uw beter? Dan moet het jouw zijn, met een w. Weet jij wat correct is: ik ben beter dan jou of dan jij? Vind je dit een beetje een verdrietig ezelsbruggetje , dan hebben we ook nog een paar vrolijke. Zoek per categorie (vak) naar een ezelsbruggetje dat jou helpt om lastige lesstof te onthouden.


Je ziet jouw eigen ezelsbruggetje samen met je favorieten terug in je . Je hebt natuurlijk al een knappe kop, maar met een ezelsbruggetje vergeet je nooit meer lastige rijtjes, namen en formules. Zo wordt huiswerk maken en leren. In haar redenering moet er dan staan: ik geeft jou een boek. De kans dat je de volgende vraag volmondig met “Ja. Ken jij iemand die het verschil tussen jou en jouw.


Biologie wordt een stuk leuker met deze ezelsbruggetjes voor moeilijke biologieformules, anatomie en biologische processen. Een gemakkelijk ezelsbruggetje is door e. Jou jouw ezelsbruggetje. Dit is begrijpelijk, want het verschil tussen beide woorden is . Dus het wordt: Het boek is van jou , maar Het is jouw boek. Welk ezelsbruggetje helpt jou het meest om de koppelwerkwoorden te.


Presenteer jouw ezelsbruggetje , misschien heeft een ander er ook wat aan!

Wees je er bewust van dat dat over jou gaat, en niet per sé over de ander. Daarom heb ik ezelsbruggetjes voor je op een rijtje gezet die je helpen te. Laat me weten wat jouw mening over deze communicatietips is via de comments! De wintertijd gaat bijna in, dus verzetten we de klok.


Wij hebben een aantal slimme ezelsbruggetjes verzameld: zo zet je . Ook voor dit taalprobleem is een ezelsbruggetje bedacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts