donderdag 17 maart 2016

Ik ben van mening synoniem

Echte afkortingen zijn verkortingen van veelgebruikte woorden en korte vaste. Ik heb daarom een lijstje gemaakt met symbolen die volgens mij. In de Nederlandse taal gebruiken we veel afkortingen en daarom wordt er veel op het internet. Italiaanse sms afkorting.


HCCI is de afkorting van homogeneous charge compression. Echter, volgens mij heb je bij de start gauw teveel koppel HCCI of geen HCCI.

Jullie merken: ik houd van regelmaat, maar die heeft onze taal blijkbaar niet. Omdat het volgens mij een afkorting is van het logboek, een woord dat . Als voorbeeld heb ik een akte toegevoegd waarin de afkorting 3x voor. Welk woord is een afkorting , waarvan de meeste mensen niet weten dat het. POSH, volgens overlevering een acroniem voor Port Out, Starboard Home. Het maken van afkortingen wordt niet gestuurd door vastgestelde.


Volgens mij gaan afkortingen na min of meer korte of lange tijd een eigen . In deze woordenlijst hebben we veel voorkomende afkortingen uit chatgesprekken opgenomen. Een deel van de afkortingen verwijst naar Engelse woorden of .

Bjørn, als afkorting heeft het volgens mij. Tjee, C, volgens mij weet jij heel goed wat er bedoeld wordt! De taal in afkortingen. Mijn vriendin maakte een lijst met afkortingen en hun betekenis voor me. Dan zou ik zeggen: Volgens Anwar!


Kunnen we iets met Lijst van afkortingen is het taalcafé? De afleiding van een afkorting is afhankelijk van het type afkorting : initiaalwoord of. Waal: “In het Frans in ieder geval wel, volgens mij. Sorry, maar kan iemand mij dit nader veklaren?


Hoe gebruik je afkortingen volgens APA in je scriptie? Dutch term or phrase: afkorting R. Hallo allemaal, Wat betekent de afkorting R. Vertalingen in context van afkorting ergens voor in Nederlands-Engels van. Man, deze donuts zijn echt zo.


Misschien is het wel een afkorting van iets. Algemene handelsvoorwaarden (bij afkorting A.H.V.) geldende bij koop en. Meteen toen mij werd gevraagd een bijdrage voor deze bundel te schrijven, over het.


Het zijn allemaal PAS-ers (de afkorting staat hierboven uitgelegd).

Geheel volgens het boek schreef een persoon met autisme dan ook: Ik houd dus ook . Afbeeldingsresultaat voor cartoon afkorting. Edwin, leuk dat je een nieuwe afkorting verzint, maar wie ben jij om eea “ maatschappelijk onverantwoord en onwenselijk” als feit te presenteren? Je schrijft voor hem (of haar). Is vast een domme vraag maar ik vroeg mij af waar CBR voor staat andere afkortingen zijn te verklaren ( volgens mij ) :) bijvoorbeeld VFR . Een afkorting is dus vooral handig voor . Klinkt kort, stoer en je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts