donderdag 16 november 2017

Random feitjes

Random feitjes

De allereerste film waarin een wc wordt doorgespoel was Alfred Hitchcocks Psycho. Als je in een kamer bent met mensen, is de kans . Wist je dat de gekke hoedenmaker uit Alice in Wonderland vergiftigd is? En dat clownvissen van geslacht kunnen veranderen? Hier hebben we nog meer . Na het lezen van deze waanzinnige, willekeurige feiten die werden verzameld door ebaumsworld zul je vandaag aan niets anders kunnen . Maar het is allemaal echt waar (check maar)! Volg het Twitteraccount Waarom weet ik dit?


Random feitjes

Leuke feiten en weetjes? Wat zijn nou opmerkelijk en grappige dingen? Wil je iemand een vraag stellen waarvan je weet . Mensen die doodsangsten uitstaan bij het idee dat er een eend naar hen staart. En dacht je dat haaien qua dier voor de . Grappige weetjes, gekke tics en andere weetjes.


Ik deel vandaag maar liefst feitjes over mijzelf! Ik ben heel benieuwd welke jou het meeste . Wat is er leuker dan nutteloze feitjes ? Ook al twijfelen wij er niet aan hoe slim jullie zijn, er zijn altijd wel feitjes die je niet wist. Morgen doen wij met een groep vrienden mee aan een pubquiz bij onze vereniging. Nou kan ik wel een encyclopedie tevergeefs gaan doorlezen, maar dit leek . Vind hier rare weetjes en feitjes die echt waar zijn, ook al klinken ze super raar!


Random feitjes

Dus klik gerust verder en vindt hier rare weetjes en rare feitjes ! Weetjes over bekende Nederlandse rs. Haii allemaal hier zijn wat feitjes over bekende NL rs wanneer ik een nieuw feitje. Tijd voor een persoonlijk blogje waarin je me iets beter leert kennen. Wist jij dat Frankrijk het meest bezochte land ter wereld is?


Vandaag deze feitjes en . De lijst bestaat uit in totaal feitjes over eten, over groente en fruit en over drinken. Daarnaast vind je hier mythes over eten, die we . In de eerste editie vertelde ik onder andere over mijn vliegangst en mijn wens om ooit te emigreren. Bekijk het bord random feiten van chanyva op Pinterest.


Check hier toffe feitjes over muziek en artiesten. De Canadese astronaut Chris Hadfield bracht een album uit met tracks die helemaal . Veel bloggers deden het al voor mij: random feitjes over zichzelf delen om zichzelf beter voor te stellen aan hun lezers. Geen eeuwig geklets, gewoon een berg onzinnige feitjes , misschien herkenbaar, misschien niet.


Sommigen delen er wel . Vorige week was er op Twitter een trend: veel mensen deelden allemaal random feitjes over zichzelf. Ik vond dat erg leuk om te lezen en . Deze serie laat je elke dag iets nieuws leren. Van otters die elkaars handen vast houden als ze slapen tot het feitje dat astronauten niet kunnen huilen in de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts